White House Down

 
 
 
Jag var på bio tillsammans med mamma igår. Vi såg filmen "White House Down" och allt jag kan säga är att jag fullkomligt älskade den!
 
White House Down är en amerikansk action-thriller film med Channing Tatum, Jamie Foxx och Maggie Gyllenhaal som huvudroller. John Cale (Tatum) jobbar som polis och har precis nekats sitt drömjobb på Secret Service: att skydda presidenten (Foxx). För att inte göra sin dotter besviken, som är helt besatt av allt som har med presidenten och Vita Huset att göra, tar han med henne på en guidad runtur inne i Vita Huset. Väl där omringas hela byggnaden av en tungt beväpnad paramilitär grupp. Tiden innan landets regering faller är räknad och det är upp till Cale att rädda sin dotter, presidenten och landet. 
 

Kommentarer
Anonym

åh channing tatum är så snygg!!!

Svar: ja han är inte helt fel!
Elin



Blogg: http://therese.vionno.se/
2013-10-07 @ 20:07:56
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, den vill jag se!

Svar: Gör det, den var superbra!
Elin



Blogg: http://mmaria.blogg.se/
2013-10-16 @ 20:12:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback