Lär känna mig bättre


I och med nystarten på bloggen tänkte jag göra en sådan här "lär känna mig bättre lista", även otroligt bra tidsfördriv så här på onsdagskvällen.

 

Favorit mat: Mammas köttbullar är svårslagna!

 

 

Favorit resemål: Av de jag redan varit i så har New York varit favoriten. Sedan så har jag givetvis drömresemål för framtiden, dessa är för tillfället Thailand och Hawaii. 

 

Favorit bil: Jag är inte det minsta insatt i bilvärden, så länge den ser någorlunda bra ut och går framåt utan problem så är jag nöjd.

 

Favorit dag: Fredagar helt klart. Slutar 10:30 och har därefter hela helgen fri!

 

Favorit dryck: Cola och apelsinjuice, dock inte tillsammans. 

 

Favorit plagg: Dr. Denim jeans. Skitkvalité men skönare byxor får man leta efter!

 

Favorit färg: Grön.

 

Favorit godis: Choklad, vit eller mjölkchoklad. 

 

Favorit musik: Just nu lyssnar jag väldigt mycket på Mumford & Sons och Lana Del Rey.

 

Favorit frukt: Vindruvor, men bara om dem är röda och kärnfria.

 

 

Favorit stad: I Sverige - Stockholm helt klart.

 

Favorit träning: Ridning (ja det är träning, då har vi löst det och inga onödiga kommentarer behövs) och styrketräning. 

 

Favorit tvprogram: Hart of Dixie och sedan så följer jag faktiskt inga mer tv-serier. Ni får jättegärna komma med tips!

 

 

 

Favorit högtid: Julen! Älskar verkligen julen. Tända ljus, julgranar, snö, det är så himla mysigt! Gillar dock inte vintern något vidare för övrigt, men just julen är speciell och snö är ett måste! Tyvärr kan man ju inte styra över det. 

 

Favorit film: Just nu: The Great Gatsby.

 

Favorit blogg: Jag har nog ingen favoritblogg för tillfället, började precis läsa några igen nu efter mitt blogguppehåll. Bra bloggtips mottages gärna!

 

Favorit märke: Tror nog att jag måste säga Mulberry.


Kommentarer
Caroline Blomberg

sv: visst är den! man skulle ju verkligen inte tacka nej till den!



Blogg: http://carolineblombergs.se
2013-09-26 @ 00:01:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback